skip to content

"БІЗНЕС ПЛАН" по створенню сарненської міської газети. Ностальгія ;-)

Ностальгія! Передивлявся старі папки на ноуті, знайшов бізнес план написаний мабуть років 10 назад.

За свій "медіа-період" життя написав не один десяток бізнес - планів щодо газет.

Зараз читаю - смішно. Бізенс план "чайника" ;-)Зверніть увагу на ціни в кінці "плану."

А з іншого боку є цікаві "прикидки"

БІЗНЕС ПЛАН
по створенню сарненської міської газети.

ЗМІСТ

1 Резюме
2 Загальні стратегії
3 Зміст газети
4 Робота з рекламою
5 Збут і просування
6 Кадри, коллектив, робота редакції.
7 Сайт газети

ДОДАТКИ

Що необхідне для того щоб газета почала виходити у світ

Що необхідне для нормальної роботи редакції та виходу газети у світ

Собіватість газети

Дизайн-макет газети

2 ЗМІСТ ГАЗЕТИ
Газета має бути насамперед САРНЕНСЬКОЮ. Звідси детальне висвітлення чим живе місто. Доносити до людей слід не тільки те, що вони можуть бачити наочно. Набагато важливіше розповідати про "тильну" сторону тієї чи їншої події. Наприклад де беруться кошти на газифікацію, що було зроблено для підготовки до того чи іншого міроприємства, що заплановано у місті на найближчий час і скільки для цього заплпновано в бюджеті іт.д.
Структура має бути максимально зрозумілою й читабельною. Блоки – новини, місто, гроші, спорт, життя, невідомі історії пов'язані з містом та його жителями. Як правильно купувати, єлектроніка в побуті, на допомогу господарю(господині), відпочинок у місті та його околицях. Великі витрати читачам слід обдумати до магазину, до купівлі, консультації грамотного спеціаліста будуть дуже доречними, плюс перевага над іншими ЗМІ.
Постійна інформація про роботу місцевих властей, включаючидовідки про те як це влаштовано, куди звертатись, телефони.
Писати про місцевий інтеренет, його можливостях, цікавих регіональних сайтах, а це активна аудиторія, зв'язок з сайтом газети.
В погоні за молодою аудиторією, що равильно не забувати про читачів старшого віку. Як правило саме вони є постійними читачами й вони лояльні.
Обов'язковим буде путівник по номеру з поводом на внутрішніх сторінках газети, внятно повідомити, що сьогодні в номері, що буде в наступному, тим самим перекидаючи місток до наступного номеру газети.

РОБОТА З РЕКЛАМОЮ
Залучення реклами може стати чималою часткою отриманя коштів тому на її залучення особливо на перших етапах виходу газети слід виділити максимум ресурсів.
Важливо не просто розміщувати рекламу, а продукувати рішення для рекламодавця, стати його консультантом, партнером. Усвідомити себе регіональним предсятавником між продавцями та покупцями, обслуговувати цю функцію. Допомагати активним рекламодавцям в дослідженню користувачів – своя статистика, міні-опитування через газету.
Укладати довготермінові рекламні домовленості 6-12 місяців, супроводжувати клієнта, обговорення єффекту, гнучка ціна.
Виділити 20 самих активних рекламодавців й вивчити їх, активно спілкуватись. Сформувати статус постійного клієнта й спецпакет для нього.
Рекламні вкладки (великиж магазинів, маркетів, підприємств) теж можуть стати непоганим джерелом коштів, тим більше, що таку послугу ніхто не пропонує.
Рекламні статті дуже важливо формувати таким чином, щоб не викликати підриву довір'я до газети.

САЙТ ГАЗЕТИ
Оріентовно через 5 тижнів після виходу газети у світ буде розроблений її сайт.
Його не варто розглядати лише як дзеркало газети. Само собою зрозуміло, що понавлення робитимуться відповідно до кількості виходів газети у світ, на ньому можливо буде друкувати щоденні гарячі новини, статті до публікації (скроротчені з ссилкою на газету).
Сайт може стати і стане візитівкою міста в світі глобальних мереж. Історія міста, розповіді про цікавих людей, підприємства Сарн, що робиться у місті, які плани на майбутнє. З часом з газетних публікацій створиться золота колекція про Сарни й Сарненчан.
Окрім цього це дасть прорив до нових читачів – молоді і.т.д., зростання нетрадиційних читачів, підписка на анонси газет, на найоперативніших новин через сайт.
Дрібні оголошення, класифайд з газети не просто дублювати на сайті, а розвивати в базу даних реклами з пошуком, організувати переупаковку газетної реклами на сайті – текстом чи навіть картинками, стимулювати додаткове розміщення просто на сайті, навіть безкоштовно (оплачене виділяти жирним шрифтом).
Діалог з клієнтом на сайті – листи редактору. Оцінка статей, замовлення реклами, підписка, купівля продуктів та сувенірів.
З центром зайнятості можна було б заключити угоду про надання інформаціїї центром щодо вакансій, яку б розміщували на сайті.
У газети конкурентна перевага – зміст та бренд. Тому її сайт може стати порталом. Давати доступ через себе іншими Інтерент-ресурсам, стати популярною стартовою сторінкою, на якій окрім новин місцевого характеру, буде прогноз погоди на сьгодні, курси валют.
Привабити на сайт додаткові локальні джерела інформації – бібліотеки, музеї, архіви влади, довідки (карти, розклади).
Створити додаткові дочірні сторінки по темам (вакансії, знайомства, хто є хто) – об'єднати в портал.


Реклама в блозі: Скайп безсумнівно класна штука. Можна skype скачать легко освоїти і спілкуватися з задоволенням чи користю.

ЩО НЕОБХІДНЕ ДЛЯ ТОГО АБИ ГАЗЕТА ПОЧАЛА ВИХОДИТИ У СВІТ

Приміщення 2 кімнати у разі якщо газета виходитиме раз на тиждень й більше, якщо частіше
Обладнання приміщення
Стільці 6 шт, столи компютерні 2 шт., звичайні столи 2 шт., шафа для документів, стеллажі для газет, сейф для збереження коштів та документації, вішалка, чи шафа для одягу.
Офісна техніка
Комп'ютери (класом не нижче "Celeron-1000") 2 шт., модем, телефонний аппарат, телефон-факс, принтер лазерний, (для виводу макетів на плівки необхідний саме лазерний)
Заява на реестрацію газети (зразок додається) Оріентовна плата 400 грн.
Офісні матеріали (ручки, папір, папки іт.д) 50 грн., на місяць
Визначитись зі статутом газети
Фотоапарат цифровий 600
Диктофон 260
Сканер 290

ЩО НЕОБХІДНЕ ДЛЯ НОРМАЛЬНОЇ РОБОТИ РЕДАКЦІЇ ТА ВИХОДУ ГАЗЕТИ У СВІТ

Зарплата працівникам, виплата гонорарів 1550
Розвезення газет по магазинам 120
Плата за друк, пластини і папір 1400
Плата за плівки 64
Плата за телефон 50
Плата за інтеренет 120
Плата за доставку преси 680
Плата за оренду приміщення
Списання газет
Податки
Канцелярські витрати
Зарплата прибиральниці, витрати на поточні ремонтні роботи і.т.д. 150

(вище описані кошти та засоби розраховані тільки для виходу газети один раз на тиджень на 4-х полосах. При збільшенні кількості полос слід додавати витрати на друк та інфомаційне забезпечення(насичення матеріалами) газети. При збільшенні частоти виходу газети необхідно до всього вище наведеного додавати оплату на доставку поштою)

Приклад

СОБІВАРТІСТЬ ГАЗЕТИ

Вийшло у світ газет 16000 За 1 місяць (4 виходи)
Одердано коштів від
Реалізації 4560
Передплати Реаліз.+передплата
Оголошень 160
Реклами 800
Всього 5520

Витрати

Папір, друк 1400
Оплата праці 1550
Оренда
Інтернет 120
Телефон 50
Списання газет 60
Доставка поштою 680
Податки 80
Інші витрати (папір, канцприладдя, плівки, розвезення) 190
Всього 4130

При таких витратах й прибутках збиткі за місяць будуть нульовими як мінімум. З наведеного прикладу видно що прибуток при мінімальній частці реклами та оголошень становить 1390 грн.

Коментарі

А чому не створили газету?

А чому не створили газету?

Створив! Навіть дві ;-)

Створив! Навіть дві ;-) http://petrushko.rv.ua/Moiemu-pidpriiemnictvu-tri-roki

Зараз вкладати час у паперові газети - малоперспективно.