skip to content

Літні думки про медіа.

Дещо з цікавлячої мене теми ;-) Аби узагальнити для себе й перервати «паузу» на блозі.

Усі медіа розуміють: цифра й перехід в нові формати невідворотний. Всі так чи інакше йдуть в цьому напрямку, але кожен своїм шляхом. Хоча, основа це все-таки не технології, а сама інформація. Сьогодні завдання ЗМІ фільтрувати інформацію, перевірити її, виділити головне і розповісти зрозумілими словами. За це навіть готові платити ;-) Зокрема кількість підписчиків он-лайн версії «The New York Times» склала 224 тисячі чоловік. Хоча… занесло мене щось дуже далеко. Адже реальність така, що для багатьох сіл України /Білорусі, Молдови, Росії тощо/ інтернет це майбутнє, а не сьогодення.

Взагалі резюмуючи мої спостереження медіа-тенденцій /модне слово ще є «тренд»/ хочу сказати, що продовжується процес відмирання традиційних ЗМІ. Насамперед паперових. Той шалений сплеск реєстрацій і випусків нових газет та журналів, котрий був у 2006-2008 роках – то був зеніт цієї галузі. Після чого пішов різкий спад, насамперед завдяки різкому здорожчанню друку. Та й то, гадаю, не основний чинник, якби питання полягало тільки в ціні, то крива попиту на традиційні ЗМІ з часом би якщо б не вирівнялась, то принаймні пішла б вгору.

Швидкість та якість подання інфи – ось, що стало каталізатором процесу. І якщо перша хвиля змила дрібні, недавно створенні медіа, то зараз бачимо як припиняють існувати свого роду «щуки» озера медіа-бізнесу, зокрема «Газета по-київські», а видання, котрі підпадають під розряд «непрофільного» напрямку бізнесу видавці намагаються перепродати. Часи міняються і займатися паралельно кількома «темами» стає все складніше.


Постовий: Медіа – звісно дуже цікава тема, однак часу на її стає все менше і менше. Ремонт шановне товариство - ось на, що йде чимало часу й коштів. Та й в інтернеті шукаєш сайти відповідної тематики. Кого цікавлять будматеріали, зокрема цегла Київ може переглянути клікнувши на посилання. Принаймні я там прочитав про цеглу чого раніше не знав.