skip to content

Медіа майбутнього. Кілька думок перед сном

Перед сном вирішив “пробігтися” по ресурсам на медійну тематику. Знайшов купу підтверджуючих мої думки ( веб(80%)+папір(20%)=сучасні медіа ) матеріалів.

Зокрема: Цікава газета F5 — вона не просто гід по цікавому у блогах, але ще й афіша одноіменного сайту. ... Це прообраз нового явища в друкованих ЗМІ. У найближчому майбутньому, багато газет стануть афішами своїх сайтів. Вони будуть перед смертю преси заганяти народ з офлайну в онлайн. Вся стаття тут

А також прочитав цікаві прикидки які примусили мене розширити, навіть змінити свої погляди на ЗМІ майбутнього. Кого цікавить тема — раджу прочитати.
У публікації “Персоналізуйся чи помирай” автор розмірковує над питанням, чи можна створити медіа, котрі подобатимуться самим різним соціальним верствам людей. Іншими словами, медіа, у котрих знайдуть для себе цікаве, політик і рибалка, дідусь-нумізмат і внук-геймер, мама-вишивальниця і тато-мисливець. Я стверджував що НІ! І моя думка лишається незмінною, що стосується традиційних, паперових ЗМІ.

Якщо візьмемо електронні медіа, то тут автор висловлює протилежні, дуже цікаві припущення. Для того аби вирішити цю задачу (створення медіа цікавого для всіх) потрібно усвідомити, що контент — це соціальний об’єкт. Соціальним об’єктом є все, що обговорюють люди: футбольний матч, классний мотоцикл, гарна дівчина, такст що “зачепив...” У своєму дослідженні про те, як з 2000 року змінилося споживання новин Pew Research гворить про те, що 72% американців котрі стежать за новинами, з задоволенням обговорюють їх з друзями, членами сім’ї, колегами. При цьому половина заявила, що вони покладаються на думку оточуючих, варто їх прочитати ту чи іншу новину.

Простий приклад, як це працює: Зрозуміло, що людей котрі є друзями в соціальних мережах цікавлять, переважно одні і ті ж теми — не на всі 100% звичайно, однак збіг інтересів звичайно більш суттєвіший ніж у двох випадкових людей.

Висновки: Медіа поки виступають в ролі чоботаря без чобіт: багато пишуть про можливості котрі наддають соцмережі, однак самі вони ці мережі майже не використовують. Проте, про збільшення аудиторії думають всі. Тому бум персоналізації ЗМІ і контекстних сайтів/блогів на основі соціального грифу користувачів — не за горами.

Цитата насамкінець: Незабаром газети будуть більшості людей не потрібні. ми будемо дізнаватися основні події гортаючи френд-стрічку. / автор слів видавець медіа "F5" /

П.С. Пишучи це / думаючи над цим постійно пригадувався твіттер та фейсбук ;-) Можливо вони стануть першими "роботодавцями" для медіа майбутнього?

Коментарі

Правильно що невідніс до

Правильно що невідніс до потенційних роботодавців вконтакте.

Чому?

Чому?

с таким подходом к бизнесу

с таким подходом к бизнесу ... имхо.