skip to content

Поради молодіжним організаціям політичних партій. Частина перша - ЗМІ

На написання даного посту наштовхнула ситуація, що трапилася на неофіційному, однак найбільш популярному сайті мого міста. Член молодіжної політичної організації зареєструвався на сайті і почав піарити організацію . Піарити невдало, та й аудиторія відверто кажучи є далеко не прихильниками Партії регіонів, котру він там представляв. Хоча зрештою ситуація обернулася на користь районної МГО "Молоді регіони", так як адміністратор з незрозумілих причин закрив гілку для подальших моментів, де він ОДИН вів дискусію з кількома не зовсім «дружньо-налаштованими» опонентами. Можна сказати адмін зробив послугу, так як той хлопчина, гадаю сам був не радий тому, що розпочав, й що робити далі уявляв смутно.

Трошки зусиль пресс-служби молодих регіоналів і ситуацію, котра склалася, можна легко подати як подвиг і безумовно заробити кілька політичних балів. Тут головне знати, що писати і як писати ;-) Така вже ментальність, що народ наш любить ображених. Однак мова не про це. Хочеться викласти думки з приводу як піарити організацію краще, успішніше, результативніше. Виключно мої суб’єктивні думки.

******************************************************
ЗМІ. Це основа. Фундамент. Классика політичного жанру. Ще Ленін у свій час у засланні розробив теоретичні основи революційного видавництва. Розпочав підготовку марксистського теоретичного журналу «Зоря» й політичної газети «Іскра». Ось, що він писав у свої статті «З чого розпочати?» з приводу необхідності створення «Іскри»: На нашу думку, початковим пунктом діяльності, першим практичним кроком до створення бажаної організації, нарешті основною ниткою, тримаючись котрої ми могли б неухильно розвивати, поглиблювати й розширювати цю організацію, потрібна організація загальноросійської політичної газети… Без неї неможливо те систематичне ведення принципово витриманої й всестороньої пропаганди й агітації…

Ленін вважав, що така газета послугує засобом об’єднання місцевих організацій в партію. У цій же статті він пише: «… газета не тільки колективний пропагандист, але й колективний організатор.»

Зауважу, що я зовсім не фанат Леніна і того, що він виробляв, однак хто скаже, що він був поганим політиком і організатором. Тож до цих його міркувань варто прислухатись.

Це було майже 100 років назад.А ось що сказала теж досвідчений політик у наші часи, влітку 2010 Юлія Тимошенко. Оголосила свої пункти програми, вже не пам’ятаю скільки їх було. Я звернув увагу на пункт дев’ятий. У ньому там йшлася мова про Єдину Всеукраїнську Газету!

Отже без ЗМІ – нікуди. У наш час це «зв’язка» - інтернет сайт + паперовий носій. Сайт/блог мусить бути насамперед свій, власний. Значить на окремому хостінгу (фізичне розміщення файлів сайту) ї з власним доменним іменем. На безкоштовних ресурсах на кшталт ЖЖ, Укоза, чимало зараз їх є можна дублювати повідомлення.

Повертаючись до першого абзацу, можна сказати, якби молоді регіонали мали власний інтернет-ресурс, то ніхто б не зміг закрити обговорення їх дій, та й навіть у випадку коли розпочалося все на іншому сайті, доки емоції не пригасли, можна було б швиденько кинути лінк де можна продовжити дискусію.

Однак, що стосується інтернет-ресурсу то створити його мало. Як писав Шекспір: «Стать королем ничто, им нужно прочно стать». Потрібно зробити його цікавим, а це задача не з легких, бо ж конкуренція сильнішає з кожним днем. Відвідувачів чекають мільярди інших сайтів з зручним дизайном, шикарним контентом іт.д. І якщо у перші секунди серфер нічого цікавого для себе не знайде то шанси на його повернення мізерні.

Та не все так страшно ;-) Можна взяти до уваги, що аудиторія більш-менш лояльна так-як є прихильниками вашої політичної сили. Це на початках. А з часом сайт «тюнінгується» для залучення нових членів, зрештою це друга частина його основної місії.
Перша – як ви здогадалися, якщо читали уважно попередні абзаци – об’єднання, ще більше згуртування одно партійців.

Як зробити його цікавим? Це довга лекція, наведу кілька прикладів, як це можна зробити. Серед членів організації є фотографи, блоггери, спортсмени? Є люди з цікавими хобі? Здогадалися про що я? От їх фото, публікації, коротенькі відео-ролики, розповіді про досягнення і стануть тим, що утримуватиме аудиторію. Не політичні програми, статути, звіти і плани. Слід визнати, що вони майже нікому не цікаві. А от «живий» контент – це завжди цікаво і не тільки однодумцям, а й людям котрим байдуже /ну це поки ви їх не переконаєте ;-)/ до політичної складової вашої організації. Є компетентний юрист? Прекрасно – безкоштовні юридичні консультації - відмінна складова діалогу. Лікар, комп’ютерник, сантехник, акваріуміст, городник – людям завжди потрібні поради та консультації! Такі люди – основний актив вашої організації, котрий зможе залучати нові кадри.

Розповіді про те, що життя вашої організації – це не тільки політика й прибирання сміття. /пункт про сміття чомусь є складовою програм у 90% подібних організацій ;-) /Спільні вилазки на природу, поїздки на екскурсії, конкурси на щось найкраще і т.д. Люди повинні захотіти бути у вашій компанії! Ось, що головне! І не забудьте наголосити, що аби опинитися у ній зовсім не обов’язково бути членом вашої організації! Повинні самі попроситися. Питання якості у наш час вже не обговорюється. Кількість – це прерогатива минулого століття.

Створення інтернет ресурсу – це справа не одного дня, отож доки ситуація «в процесі» варто реєструватися у блогосервісах, та на популярних веб-ресурсах ваших міст. Однак тут є нюанси.

По-перше: не знаючи броду не лізь у воду. Іншими словами не варто комуністам піаритись на ресурсах свободівців. Ви зрозуміли про що я. Тож варто трохи часу присвятити аби детальніше дізнатися про політичні настрої аудиторії.

По-друге: реєструватися потрібно принаймні/мінімум трьом однодумцям, аби під час можливих дискусій підтримувати один одного. В принципі досвідчені у цих справах можуть мати кілька ніків, однак тут потрібно писати у різних стилях, що далеко не кожен зуміє, та й адмін по айпішніках зможе легко вирахувати звідки дме вітер і можете запросто зганьбитися, тож не раджу вдаватися до таких «фінтів.»

Завдяки вищезгаданим діям, після того як власний сайт/блог вашої організації буде створено, ви матимете напрацьовану базу інших ресурсів, а якщо розумно підійдете до справи, то ще й аудиторію, з яких /ресурсів/ зможете перевести на свій сайт. Тут головне не поспішати й не запрошувати на «сирі» проекти з «битими» ссилками, та вибаченнями на кшталт «вибачте, що поки так, але згодом буде фантастично класно все тут.»

Ху-у-ух…

… Друзі, затягнулося щось написання. Чому так багато часу приділив саме інтернету? Тому, що поради для молодіжних організацій. А який основний засіб комунікацій молоді? Звісно інтернет. За деякий час, напишу про паперову складову зв’язки інтернет сайт + паперовий носій. Соціальні мережі, політичне життя, прес релізи… Напишу.

Проте ;-) не писатиму 100% всього, що знаю. Залишу для себе кілька прийомів, раптом знадобляться ;-)


П.С. Я не є членом жодної політичної партії чи організації.

П.П.С. Але ж думаю у мене непогано б вийшло займатися політикою. Треба поміркувати.

Закінчення теми ЗМІ для організації

Коментарі

Стаття на певну аудиторію. Чи

Стаття на певну аудиторію. Чи навіть на конкретну. ЧистА кАнкретну))) враховуючи недавні події на СНУ

А з іншого боку, монументальна стаття для чайників цієї справи

Так розумію, часу ти на неї витратив не мало

Написав,як говориться на

Написав,як говориться на одному диханні ;-) річ в тім, що інфи такого типу дуже і дуже мало в мережі, як і про створення паперових газет, переконався у цьому дивлячись за пошуковою аналітикою.