skip to content

Про карту приватбанка. Місяць досвіду.

Трохи быльше місяця назад я став тримачем карти від Приватбанку. Чому так довго лишався без неї написав у попередньому посту.

Висновки. Відверто кажучи – задоволений. Чесно. Не реклама банку, а просто об’єктивні враження.

1 Зручно при розрахунках у разі купівлі через інтернет. (Це головна причина чому оформляв картку)

2. Зручно розраховуватися в магазинах, немає проблем зі здачею, копійками, і в якості здачі не дабуть купу брудних дрібних купюр. В ряді магазинів навіть повертають 1-2% від витраченої суми.

3. Комунальні платежі. За Газ, воду, електрику заплатив через «Приват 24.» За вивіз сміття щоправда не заплатив, там автоматом вибиває інший рахунок, можливо до кінця не розібрався.

4. «Приват 24» це таки круто. Можливість купувати квитки на поїзд, бронювати готелі, платежі, поповнення телефонів, на додаток система бонусів і т.д.

5. Зручно підбивати підсумки, на що витрачалися гроші протягом певного періоду часу. Скажімо, продукти в основному я купую в кількох магазинах, у яких розраховуюсь карткою, от і маю «дебет\кредит» у цій статті видатків в деталях.

Так само і по бізнесу, простіше знайти платежі і точні дати, ніж ритися у кількох блокнотах які не завжди під рукою (робочий\домашній) Одного разу я втратив чек про переказ на досить вагому суму і потім ледь довів, що таки переводив гроші, добре, що поставщики виявилися порядними, а інакше довелося б двічі платити (зрештою то виявлася вина нового працівника їхнього, добре що він довго не працював, бо ті пів-року то був кошмар ;-) )
На початках виникли проблеми з реєстрацією у вищезгаданій системі по тій причині, що попередня картка була привязана до іншого номеру телефону, а я вже був зареєструвався на той час в «Приват 24.» Але цю проблему швидко вирішив.

Телефонував на 3700, лишав заявку, віддзвонювалися буквально за годину-другу. Можливо це пов’язано з тим, що у мене золота картка, бо у інтернеті начитався, що чекати на відповіді доводиться довго.

Що ще? Коли оформляв реєстрацію то одразу відмовися від можливості кредиту. За кілька днів спробував встановити кредитний ліміт – відмовили. Раз на місяць можна заявку подавати. Вчора (18 березня) теж відмовили, просив 3 тисячі. Впринципі, той кредит не дуже і потрібен мені, просто бувають моменти коли на день-другий потрібно позичити кілька тисяч і щоб не їхати до кума-свата-брата то простіше з картки зняти.

Ну і насамкінець, можу висловити співчуття працівникам банку у зв’язку з тим, що згідно нової політики керівництва, замість окремих кабінетів там єдиний величезний зал з усіма витікаючими наслідками ;-) Моя думка – кожному працівнику по окремому кабінету! Чого і щиро їм бажаю.

Коментарі

По Вашему требованию мы

По Вашему требованию мы предоставим надежную технику и высококвалифицированных работников Аренда экскаватора

Аренда автокрана