skip to content

Про “валюти” для ЗМІ майбутнього.

Прибутковість онлайн-контенту й веб-сервісів до 2020 року буде вимірюватися не грошима, а віртуальною валютою, часом й увагою потраченою на них користувачем, атакож впливом, котрий медіа здійснює на аудиторію — так стверджує відомий експерт мобільної індустрії Ральф Саймон.

Саме тому основними критеріями еффективних сервісів стають оригінальність, актуальність, персрналізація, доступність й насамперед — локалізація — стверджує експерт.
Контент і сервіси, на його думку повинні бути оптимізованими для максимальної кількості пристроїв, аби сучасне покоління “скрінейджерів” (віл англ. screen - экран, age — вік) могли використовувати його в найбільш зручному для них форматі у будь-який момент.

Зі збільшенням кількості безкоштовних джерел оперативної інформації, у тому числі соціальних мереж, змусять традиційні ЗМІ шукати нові конкурентні переваги для монетизації контенту. За словами Саймона, якісний онлайн контент не повинен бути абсолютно безкоштовним. Однак у пострадянських країнах, звісно що шлях до цього триватиме довше. Так навіть і можливості заробітку для фотограф Киев у мережі можуть стати більтшими.

Водночас, хоча оперативне висвітлення головних подій дня вже скоро перейде від новинних організацій до нових медіа, зокрема до соціальних мереж, за традиційними ЗМІ залишаться найважливіші функції якісної аналітики й журналістських розслідувань.