skip to content

Реклама газет? Чи варта шкурка вичинки?

Нарив у мережі. Так як блог має опосередковане відношення до ЗМІ, й до газет зокрема, вирішив перевести кілька частин...

...Один керівник рекламної агенції в Пітері, відмовився рекламувати газету як продукт. Пояснив він свою позицію так: газету як продукт важко описати. Читач щоденно отримує по суті новий продукт, й дуже важко придумати такий узагальнений образ, котрий послужив би містком між читачем та газетою. Іншими словами незрозуміло, що рекламувати. Можна рекламувати бренд, але це емоція. А які можуть бути ємоції в простому папері забрудненому типографською фарбою.

Спостерігаючи за рекламою інших видань, ми дійшли висновку, що часто реклама ЗМІ — це віддзеркалення амбіцій їх головних редакторів чи видавців. Через неї вони доносять до оточуючих які вони круті чи закомплексовані. Автору невідомі приклади в Росії, коли реклама ЗМІ давала б хороші результати.

Справа тут у тому, що у Росії (Хоча всім відомо завдяки Кучмі, що “Україна на Росія”, однак нижченаведений приклад можна і до нас застосувати) і на Заході, газети займають принципово різні місця у суспільстві. У них дійсно газети інтегровані в суспільство, образ життя, там читання газети на рівні звички, преса у них дійсно впливає на суспільне й політичне життя. Тому реклама газет сприймається адекватно. Якщо західний читач розуміє, що йому продають його завтра, його майбутнє, то вітчизняний - ні.
А взагалі найкраща реклама газети — якісно робити свою роботу, й доставляти прямо в руки читачеві, постійно еволюціонувати, розвиватися разом з читачами. Чи не в цьому залог успіху?

Постовий: Літо не загорами, отож варто подумати про відпочинок отдых в Утесе це можливість шикарно відпочити в Криму, а пляж біля готелю завди чистий та прибраний.